محکومیت متخلفین شکار جوجه تیغی به چاپ بنر با موضوع محیط زیست

پایگاه خبری ارک خبر-کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

محکومیت متخلفین شکار جوجه تیغی به چاپ بنر با موضوع محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفین شکار دو قلاده جوجه تیغی به چاپ ۱۴ متر بنر با موضوعات محیط زیستی محکوم شدند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر : سید اسد الله هاشمی در  رابطه با این خبر افزود: این متهمین فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه هفت عدد بنر به طول ۲ و عرض۱ متر درمیادین شهر “قلعه رئیسی” نصب کنند.

هاشمی ابراز داشت: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده است، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک “قلعه رئیسی” به ۲ نفر متخلف برخورد می کنند که بوسلیه ۳ قلاده سگ آموزش دیده ۲ قلاده جوجه تیغی شکار کرده و به مقصد “برازجان” استان بوشهر درحرکت بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در ادامه رسیدگی، متهمین شکار ۲ قلاده جوجه تیغی، با حکم قضایی روبه رو می شوند.

وی با تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست گفت: متهمین به ۱۸ میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ ۷ عدد بنر به طول ۲ و عرض یک متر با موضوعات ارزش حیوانات درحیات وحش و فتوای مراجع عالیقدر کشور درمورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه تیغی برای نصب در سطح شهر قلعه رئیسی و مکانهای پرتردد محکوم شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا