اولين سمينار آشنايي با جديدترين روشهاي هاي فروش حرفه اي در كره جنوبي با مشاركت گروه صنعتي انتخاب در اين مركز برگزار مي گردد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهيد رجايي اصفهان خبر داد:

اولين سمينار آشنايي با جديدترين روشهاي هاي فروش حرفه اي در كره جنوبي با مشاركت گروه صنعتي انتخاب در اين مركز برگزار مي گردد

 

احمدرضا منتظري از برگزاري اولين سمينار آشنايي با جديدترين روشهاي هاي فروش حرفه اي در كره جنوبي با مشاركت اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و گروه صنعتي انتخاب در 19 آذرماه 1396 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، احمدرضا منتظري رييس مركز شهيد رجايي در تشريح اين خبر گفت: برای اولین بار در ایران سمینار آشنایی با جدیدترین روش‌های فروش حرفه ای درکره جنوبی با مشاركت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و گروه صنعتی انتخاب و با حضور سانگ هو کیم متخصص فروش های نوین از کشور کره جنوبی برگزار می گردد.

منتظري گفت: هدف از برگزاري اين سمينار جذب و استعدادیابی علاقه مندان به فعالیت در حوزه فروش مي باشد.

وي بيان داشت: محتوای این سمینار آشنایی با جدید ترین روش های فروش در کشور کره جنوبی، آشنایی با شرکت های موفق در حوزه فروش، بیان فرصت های شغلی ایجاد شده به واسطه فعالیت مشترک این شرکت ها با همکاران ایرانی و استعداد یابی از میان علاقه مندان برای فعالیت در حوزه ی فروش می باشد.

منتظري افزود: برای شرکت کننده‌گان در این سمینار توسط  اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گواهی حضور بین المللی صادر خواهد شد و پس از انجام مصاحبه تا پايان سال 2018 ، 300 نفر از شركت كنندگان به ويژه مهارت آموختگان آموزش هاي فني و حرفه اي، دانشجويان، كارجويان و … در حوزه فروش جذب بازار كار خواهند شد.

لازم به ذكر است:‌ سمینار آشنایی با جدیدترین روش های فروش حرفه ای در کره جنوبی روز یکشنبه نوزدهم آذرماه از ساعت 14 الی 16.30 در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی واقع در خیابان هزارجریب خیابان کارگر برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام رایگان به سایت eventcenter.ir  مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا