کاهش قدرت خرید مردم رغبت افزایش قیمت‌ها را گرفته است

پایگاه خبری ارک خبر-بجنورد:

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد:

کاهش قدرت خرید مردم رغبت افزایش قیمت‌ها را گرفته است

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم در بازار، فروشندگان برای جذب مشتری رغبتی به افزایش قیمت‌ها ندارند.

ارک خبربه نقل ازمهر:هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا، اظهار کرد: امسال کمبودی در بازار برای تأمین میوه‌های موردنیاز شب یلدا وجود ندارد.

ابراهیمی افزود: مشکلی برای عرضه میوه‌ در آستانه شب یلدا وجود ندارد و قیمت میوه‌ها تغییری نسبت به‌روزهای گذشته ندارد.

وی تصریح کرد: کنترل، بازرسی و نظارت از مراکز عرضه میوه، خشکبار و شیرینی فروشی‌ها در آستانه شب یلدا توسط دو اکیپ انجام می‌شود تا از افزایش قیمت احتمالی میوه در آستانه فرارسیدن شب یلدا جلوگیری شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد با اشاره به اینکه بیشترین میوه‌های مورد استقبال شب یلدا هندوانه، پرتقال، انار و سیب است، گفت: میوه‌های موجود در بازار جوابگوی تقاضای مردم هستند.

ابراهیمی افزود: میوه‌های ویژه شب یلدا میوه‌ها ازلحاظ قیمت در آستانه شب یلدا افزایش محسوسی نداشته و هندوانه هم‌اکنون در بازار به قیمت هر کیلو ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان قابل‌خرید است.

 وی تصریح کرد: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم از پرتقال محصول شمال بین ۲۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، پرتقال درجه‌یک جنوب ۸۰۰۰ تومان و کیوی بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف بجنورد افزود: نرخ هر کیلوگرم سیب به‌تناسب در جه کیفیت از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و انار ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا