طرح‌های انتقال آب کلید می‌خورد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حضور استاندار جدید اصفهان؛

طرح‌های انتقال آب کلید می‌خورد

مشاور فنی استاندار اصفهان گفت: با حضور استاندار جدید اصفهان به عنوان یک چهره ملی، زمینه فعالیت در سطح استان فراهم است، در این راستا توسعه پروژه‌های ملی و استانی، اجرای طرح های تأمین و انتقال آب کلید خواهد خورد.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایمنا، محمدعلی طرفه، صبح امروز (شنبه) در اجلاس شهرداران استان اصفهان اظهارکرد: تعداد شهرهای استان اصفهان امروز به ۱۰۷ شهر رسیده است که با بودجه ای در حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیون تومان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته پشتیبانی و تدارکات از جمله مشکلات شهری بود، خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل سازمان همیاری شهرداری‌ها تشکیل شد تا شهرداری ها امکان اداره فعالیت‌های جاری و ظرفیت سرمایه گذاری جدید را پیدا کنند.

مشاور فنی استاندار اصفهان عنوان کرد: برخی از پروژه های مهم از جمله پروژه ورزشگاه نقش جهان که سالها منتظر تکمیل آن بودیم، با مدیریت استان فعال شد و خوشبختانه با مشارکت بخش غیردولتی شاهد بهره برداری از این پروژه بودیم.

وی افزود: پروژه مصلی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی-مذهبی از دیگر انتظارات مردم اصفهان بود که به بهره برداری رسید البته برای تکمیل آن باید اقدامات بیشتری انجام شود تا به عنوان یک پروژه فرهنگی مورد توجه همه قرار گیرد.

طرفه تصریح کرد: پیش از این متروی اصفهان نیاز به یک هماهنگی داشت که باید یاد دکتر سلطانی فر رییس سابق میراث فرهنگی را زنده کرد که با تشکیل کمیته پنج نفره مشکلات ایستگاه مترو امام حسین(ع) را برطرف کرده و خط یک فعال شد.

وی اضافه کرد:پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران آغاز شده و برخی از ایستگاه‌های آن نیز در حال اجراست.

مشاور فنی استاندار اصفهان گفت: احداث کنار گذر شرق اصفهان یکی از پروژه‌های هزار میلیاردی است که تا سال ۸۹ تعطیل بود، اما اکنون خط سه آن توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها طراحی شده و بزودی اجرایی می شود، این بزرگراه می تواند مانند بزرگراه اصفهان-کاشان به یک منبع درآمدی تبدیل شود.

طرفه با بیان اینکه با حضور استاندار جدید اصفهان به عنوان یک چهره ملی، زمینه فعالیت در سطح استان فراهم است، افزود: توسعه پروژه های ملی و استانی با عزم همه شهرداران استان محقق می‌شود، طرح های تأمین آب مثل سد کوهرنگ و طرح های انتقال آب نیز در این دوره کلید خواهد خورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا