سازمان منع سلاح های شیمیایی شهادت علی خوش لفظ جانباز شیمیایی را تسلیت گفت

پایگاه خبری ارک خبر-وین:

سازمان منع سلاح های شیمیایی شهادت علی خوش لفظ جانباز شیمیایی را تسلیت گفت

سازمان منع سلاح های شیمیایی(OPCW)مستقر در هلند با ارسال نامه ای برای همسر علی خوش لفظ جانباز شیمیایی کشورمان ضمن تسلیت شهادت ایشان، او را یکی از سندهای گویای جمهوری اسلامی ایران در زمینه خلع سلاح شیمیایی نامید.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا ، ‘ماگدالنا اسپالینسکا’ مسئول روابط عمومی سازمان منع سلاح های شیمیایی در پیامی از شهادت علی خوش لفظ ابراز تاسف نموده و با همسر و خانواده این شهید همدردی کرد.
این مقام سازمان منع سلاح های شیمیایی در نامه خود تاکید کرده است ‘با شهادت علی خوش لفظ یکی از سندهای گویای ایران در زمینه خلع سلاح شیمیایی و یک دوست سازمان منع سلاح های شیمیایی از دنیا رفت’.
مسئول روابط عمومی سازمان منع سلاح های شیمیایی افزود: ما افتخار داشتیم در اکتبر گذشته (مهرماه 1396) میزبان علی خوش لفظ در مقر سازمان منع سلاح های شیمیایی باشیم. وی به اهمیت این سازمان برای پاکسازی جهان پی برده بود. ما از سفر ایشان به لاهه به رغم بیماربودن بسیار سپاسگزار هستیم.
وی اضافه کرد: ما از سخنان وی در مورد تجربیات دردناکش راجع به گازهای سمی و مبارزه طولانی وی با اثرات آن در سال های پس از مصدوم شدن بسیار استفاده کردیم سخنرانی او در سازمان منع سلاح های شیمیایی یک پیام قوی علیه چنین تسلیحاتی بود.
علی خوش لفظ جانباز 70 درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال ها رنج چهارشنبه هفته گذشته به درجه رفیع شهادت رسید. این شهید بزرگوار در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر پنج، کربلای 4 و کربلای 5 حضور داشته و در عملیات کربلای پنج تیر به نخاع وی اصابت کرده و به شدت مجروح شد. پیکر مطهر این شهید گرانقدر روز جمعه بعد از اقامه ‘نماز جمعه’ از حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا