کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی به مسکن نیازمندان

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

در قالب طرح رضوان صورت گرفت؛

کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی به مسکن نیازمندان

مدیر تأمین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی از کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران استان برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر ، ناصر رمضانی دوشنبه گفت: ۱۳۱ واحد مسکونی با هزینه حدود ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در هشت‌ماهه امسال برای مددجویان شهری تحت حمایت این نهاد خرید و یا ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکونی ساخته‌شده به‌طور متوسط ۵۰ مترمربع است، افزود: امسال ۲۳۳ واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای مددجویان روستایی ساخته‌شده و همچنین در هشت‌ماهه سال جاری یک هزار و ۲۳۸ واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت با هزینه ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعمیر شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: امسال برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۲۰ میلیارد ریال نیز از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح رضوان باهدف کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت، اجرا می‌شود، اظهار داشت: خیران آذربایجان شرقی در هشت‌ماهه سال جاری ۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹ سرویس بهداشتی نیز با هزینه حدود ۹۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته‌شده است.

رمضانی در پایان گفت: تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم از اقدامات این نهاد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا