کمک ۱۸میلیارد تومانی اصفهانی‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

کمک ۱۸میلیارد تومانی اصفهانی‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مردم استان اصفهان ۱۸میلیارد و ۷۷۹میلیون تومان کمک های غیر نقدی خود از طریق کمیته امداد به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهداء کردند.

سرپرست توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گزارشی از کمک‌های مردم این استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی رنجکش، سرپرست توسعهٔ مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه کمک‌های نیکوکاران اصفهانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه همچنان ادامه دارد، گفت: ۴۷ کانکس با کاربری مسکونی از سوی کمیته امداد استان اصفهان به زلزله‌زده استان کرمانشاه اهداشده است.
وی با اشاره به کمک‌های انسان دوستانه مردم اصفهان برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: کمک‌های نقدی ۳۰۰میلیون تومان و غیر نقدی ۱۸میلیارد و ۷۷۹میلیون تومان شامل یک هزار و ۳۴۸تخته چادر، ۶۳۵ تخته پالت، ۲۶هزار و ۷۰۰بطری انواع نوشیدنی، ۱۲هزار و ۸۰۳کیلو نایلون، ۱۹هزار و ۹۷۹کیلو مواد غذایی، ۳۳۴هزار و ۷۷۸تکه پوشاک، ۴۶۷ دستگاه لوازم گرمایشی و ۵۳۴هزار و ۲۷۸عدد سایر اقلام جمع‌آوری‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد استان اصفهان از همان روزهای نخست به زلزله‌زدگان کرمانشاه خدمت‌رسانی کرده افزود: اکنون امدادرسانی این نهاد، بر خانوارهای تحت حمایت متمرکز است و تا اسکان دائم آن‌ها در منازل مقاوم این خدمات ادامه خواهد داشت.
سرپرست توسعه و مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد: خیران اصفهانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ کمیته امداد استان اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و یا از طریق شماره‌گیری تلفن همراه #۹۹*۰۳۱*۸۸۷۷* به هم‌وطنان آسیب‌دیده در زلزله اخیر یاری‌رسانی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا