شهردار اصفهان گفت: بايد اكوسيستم كارآفريني را در اصفهان بهبود دهيم لذا لازم است بستر براي حضور افراد خلاق و نوآور فراهم شود.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

بستر براي حضور افراد خلاق و نوآور فراهم مي شود

شهردار اصفهان گفت: بايد اكوسيستم كارآفريني را در اصفهان بهبود دهيم لذا لازم است بستر براي حضور افراد خلاق و نوآور فراهم شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي  در حاشيه سمپوزیوم « بررسی عملیاتی اکوسیستم های کارآفرینی بین المللی » افزود: امروز اين جلسه  به منظور بكارگيري از تجربيات افراد موفق در زمينه كار افريني  در ديگر كشورها برگزارشد و در اين جلسه از  5 نفر ايراني موفق در خارج از كشور دعوت شده  تا سخنراني  كنند .

وي با تاكيد بر اين كه بايد اكوسيستم كارآفريني را در اصفهان بهبود دهيم اذعان داشت: با توجه اين كه اصفهان شهر كار آفرين و داراي فرصت هاي بسياري است لذا لازم است بستر براي حضور افراد خلاق و نوآور فراهم شود.

شهردار اصفهان با بيان اين كه افردا خلاق و نوآور مي توانند با اقدامات شجاعانه و خلاقانه در زمينه اقتصادي  و اجتماعي گام هايي بردارند و  گره هاي كور را بازكنند تاكيد كرد: رشد وتوسعه اقتصادي از طريق كارآفريني محقق مي شود.

وي با اشاره به اين كه برگزاري  سمپوزیوم « بررسی عملیاتی اکوسیستم های کارآفرینی بین المللی » زمينه ساز مباحث فرهنگي و اجتماعي است ادامه داد: اميد است با برگزاري  اين گونه جلسات فضايي براي تحقق كارآفريني مناسب با اشتراك ديگران فراهم كند و به طور حتم  شهر را مي توان با استفاده از توانمندي هاي ديگران به نحو شايسته بسازيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا