راهپیمایی باشکوه مردم تبریز/آغازگران حماسه ملی ۹دی به صحنه آمدند

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

پس از نماز جمعه امروز تبریز صورت گرفت

راهپیمایی باشکوه مردم تبریز/آغازگران حماسه ملی ۹دی به صحنه آمدند

 مردم تبریز که از آن‌ها به عنوان آغازگران حماسه ملی ۹دی یاد می‌شود، امروز بار دیگر به صحنه آمدند تا فتنه سال۸۸ را محکوم کرده و بیزاری دائمی خود از دشمنان انقلاب را اعلام کنند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، ظهر دیروز، پس از برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران تبریزی با مردم همراه شده و در راهپیمایی ۸ دی حضور یافتند.

به گفته نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، این راهپیمایی تبریزی‌ها در ۸ دی سال ۸۸ بود که مقدمه‌ای شد برای به وقوع پیوستن حماسه ملی ۹ دی برای نقش بر آب کردن فتنه‌های شوم دشمنان پس از انتخابات دهم ایران.

 

به‌همین خاطر و در جهت تکرار همان شعارها و همان نداها مردم تبریز امروز هم با حضور در راهپیمایی که از مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر آغاز شده و تا میدان ساعت ادامه داشت، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

علاوه‌بر اینکه مسئولان استانی و شهری از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و دیگر شخصیت‌های برجسته در این راهپیمایی حضور داشتند، خانواده شهدای مدافع حرم چون خانواده شهید وحید فرهنگی والا نیز به چشم می‌خوردند.

همچنین اقشار مختلف مردم با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی که عمدتا گویای بیزاری آن‌ها از فتنه ۸۸ و نقشه‌های شوم دشمنان و نیز پیروی سرسختانه آنان از خط ولایت فقیه بود، دیده می‌شدند.

شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» از زبان اقشار مختلف مردم از جمله مردان، زنان، کودکان، سالخوردگان و… به گوش می‌رسید.

در قطعنامه‌ای که در بخش پایانی این تجمع قرائت شد، سخن از بصیرت مردم ایران، دشمن‌ستیزی و ولایت‌مداری آن‌ها به میان آمده بود و بر تداوم راه ولایت و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به عنوان اهداف این راهپیمایی تاکید شده بود.

تبریزی‌ها که از آن‌ها به عنوان خالقان قیام ۲۹ بهمن سال ۵۹ یاد می‌شود، بار دیگر با حضور پرشکوه خود فتنه ۸۸ و عوامل آن را محکوم کرده و یک‌پارچگی و بصیرت خود را در برابر فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا