کشف 6 دستگاه خودرو سانتافه و BMV در نی ریز

پایگاه خبری ارک خبر-شیراز:

کشف 6 دستگاه خودرو سانتافه و BMV در نی ریز

 فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: 6 دستگاه خودرو سانتافه و BMV قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 40 میلیون ریال در شهرستان نی ریز کشف شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا : سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود:
ماموران پلیس آگاهی شهرستان نی ریز، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده حامل خودرو شک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو یاد شده و بررسی مدارک متوجه شدند، چهار دستگاه خودرو سانتافه و 2 دستگاه خودرو BMV که از طریق این وسیله نقلیه حمل می شد از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.
گودرزی با اشاره به اینکه ارزش این خودروهای قاچاق 13میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در ارتباط با این محموله قاچاق یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

** دستگیری سارقان احشام با 26 فقره سرقت در سپیدان
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان آمده است: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان سپیدان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ سلطان محمدی اظهار داشت: ماموران با بررسی پیشینه سارقان سابقه دار و با اقدامات فنی و تخصی، سه نفر از سارقان حرفه ای احشام را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به 26 فقره سرقت احشام در شهرستان سپیدان اعتراف کردند.
محمدی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا