انهدام باند سارقان احشام كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

انهدام باند سارقان احشام كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان از دستگيري سه سارق حرفه اي احشام كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت و كشف 30 راس دام سرقتي خبر داد.

سرهنگ “حسين بساطي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت 30 راس دام در يكي از روستاهاي شهرستان گلپايگان ، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند سه سارق را كه غير بومي و اهل يكي از استان هاي كشور بودند كم تر از 24 ساعت پس از وقوع سرقت شناسايي و قبل از خروح از استان اصفهان دستگير كنند.

سرهنگ بساطي با اشاره به كشف 30 راس دام از سارقان و بازگرداندن آنها به مالكانشان بيان داشت : در اين رابطه پرونده تشكيل و متهمان جهت انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان در پايان از مالكان احشام خواست : محل نگهداري احشام را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنيد ، از ورود افراد غريبه كه تحت عنوان مشتري دام به شما مراجعه مي كنند به محل نگهداري احشام خودداري كنيد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به پليس اطلاع دهيد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا