رسیدگی به 99.9 درصد پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

پایگاه خبری ارک خبر-ارومیه:

رسیدگی به 99.9 درصد پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری با تلاش قضات و مدیران شعب این اداره کل در شهرستان های استان به 99.9 درصد پرونده های ورودی رسیدگی و احکام آنها صادر شده است.

ارک خبربه نقل ازایرنا:محمد اقوامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار و 703 فقره پرونده در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و بخش کالا و خدمات به این اداره کل وارد شده که از این تعداد به هشت هزار و 694 پرونده رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت تنها 9 پرونده رسیدگی نشده که این تعداد نیز در حال رسیدگی در شعب مختلف است.
وی اظهار کرد: پس از بررسی همه جوانب این پرونده ها، متخلفان علاوه بر ضبط مال در بخش قاچاق کالا و ارز به پرداخت 2 هزار و 415 میلیارد و 29 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: روند رسیدگی در بخش قاچاق کالا و خدمات با سرعت بیشتری در دست اجراست به طوری که میزان رسیدگی به این پرونده بیش از 100 درصد بوده و برخی پرونده های باقی مانده از سال های گذشته نیز در این بخش رسیدگی شده است.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا