استفاده از آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز نمایشگاه بزرگ اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استفاده از آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز نمایشگاه بزرگ اصفهان

ارک خبربه نقل ازایسنا:مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: در صدد هستیم تا آب فاضلاب را به آب خاکستری تبدیل کنیم و فضای سبز نمایشگاه را از طریق این آب آبیاری کنیم. هم چنین درصد هستیم برق نمایشگاه را در پروژه جدید از انرژی خورشیدی تامین کنیم و در این حوزه خودکفا خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان روز گذشته (شنبه) در نشست خبری افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به تاسیسات برقی و مکانیکی در پروژه بزرگ نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: در صدد هستیم تا برق نمایشگاه را در پروژه جدید از انرژی خورشیدی تامین کنیم و در این حوزه خودکفا خواهیم بود.

وی افزود: هم چنین با توجه به شرایط خشکسالی و منابع محدود آبی در استان اصفهان، در صدد هستیم تا آب فاضلاب را به آب خاکستری تبدیل کرده و فضای سبز نمایشگاه را از طریق این آب تامین کنیم و بتوانیم در جهت جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و آلودگی های آب و هوا و خاک نقش خودمان را ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اضافه کرد: امیدوارم این نمایشگاه به گونه ای باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند از آن به طور مناسب استفاده کنند و با آخرین دستاوردهایی که در حوزه سرمایش و گرمایش در کشور وجود دارد، آشنا شوند.

یارمحمدیان ادامه داد: قرار بر این بوده است که 50 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اختصاص پیدا کند. شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان در صورتی که تعهدات خود را نسبت به افزایش سرمایه محقق کنند، پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اواخر سال 97 و یا اوایل سال 98 افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول اولویت بندی هایی انجام گرفت و قسمت هایی از پروژه جلو رفته است و از چندین جبهه عملیات اجرایی در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش ایسنا؛ شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی با مشارکت 115 مشارکت کننده از 16 تا 19 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد

دکمه بازگشت به بالا