راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه سهند از ۲۷ دی ماه

ارک خبر-مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با تجهیز فرودگاه سهند به جایگاه سوخت و امکانات جدید ناوبری هواپیما، پروازهای این فرودگاه از ۲۷ دی دوباره راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صفایی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار مراغه اظهار داشت: با تجهیز فرودگاه سهند به جایگاه سوخت و امکانات جدید ناوبری هواپیما، پروازهای این فرودگاه از ۲۷ دی دوباره راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای ایجاد جایگاه سوخت و امکانات ناوبری در این فرودگاه نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صفایی در مراغه گفت: پروازهای این فرودگاه روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به ظرفیت ۸۰ نفر از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: از امروز تمام امکانات، تجهیزات ناوبری و نیروی انسانی برای برقرای پرواز در فرودگاه سهند آماده شده و این فرودگاه آماده فرود هواپیما است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در ادامه گفت: اولین پرواز فرودگاه سهند توسط شرکت تابان روز ۲۷ ماه جاری ساعت ۹ صبح در فرودگاه سهند به زمین می‌نشیند.

صفایی افزود: پروازهای جدید فرودگاه سهند روزهای شنبه و چهار شنبه صبح از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس خواهد بود.

وی اضافه کرد: از امروز مسافران شهرهای منطقه برای رفت آمد به تهران از طریق اینترنت و مراجعه به آژانس‌های مسافرتی می‌توانند بلیط تهیه کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان وی‍ژه مراغه نیز گفت: استقبال شهروندان مراغه و شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی و شمال کردستان می‌تواند در رونق دوباره این فرودگاه موثر باشند.

ظفر محمدی افزود: امروز آخرین اقدامات و هماهنگی‌ها درخصوص امکانات ناوبری و زیرساخت‌های پذیرش پرواز و مسافر در فرودگاه انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا