نمایشگاه سفیران هنر خوشنویسی مراغه در تبریز گشایش یافت

ارک خبر- رئیس اداره ارشاد مراغه گفت: ۴۰ اثر برتر هنرمندان مراغه‌ای در نمایشگاه خوشنویسی نگارخانه میرعلی تبریز به نمایش گذاشته‌ شده است.
احمد فیاضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مراغه از گشایش نمایشگاه سفیران هنر خوشنویسی مراغه در محل نگارخانه میرعلی تبریز خبر داد. 
وی گفت: برپایی این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین هنرمندان نقاط مختلف کشور و معرفی بیش‌ از پیش هنرمندان شهرستان مراغه و آثار نفیس آن‌ها در شهرهای دیگر است. 
رئیس اداره ارشاد مراغه در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در استان جهت نمایش آثار هنرمندان مراغه‌ای، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های این اداره برپایی نمایشگاه از آثار هنرمندان مذکور با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری مراغه است و بر آنیم تا آثار فاخر هنرمندان مراغه‌ای در قالب نمایشگاه‌های دوره‌ای در شهرهای مختلف به نمایش درآیند. 
وی افزود: در نخستین قدم این برنامه‌ها، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان انجمن خوشنویسان این شهرستان در نگارخانه میرعلی تبریزی به نمایشگذاشته شده است. 
رئیس اداره ارشاد مراغه افزود: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر هنری از هنرمندانی چون اکبر نیک‌خو، هادی افشاری، عبادی، امیر دانشمند، اکبر نیک‌خو، یونس آتشبار، حسین نیک‌خو، حسین سعادتی، جعفر زائران و احمد ارجمندی در قالب خطوط نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث و با نگاه ویژه به اشعار استاد باریشماز به نمایش گذاشته شده است. 
به گزارش تسنیم این نمایشگاه از ١6 الی 21 دی‌ماه سالجاری همه روزه از ساعت پانزده الی نوزده در محل نگارخانه میرعلی تبریزی واقع در میدان آبرسان، خانه فرهنگ  پذیرای بازدید علاقه‌مندان است. 

دکمه بازگشت به بالا