در 9 ماهه امسال انجام گرفت : اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه‌ گذاری گاز در استان آذربایجان شرقی

ارک خبر- مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه گذاری گاز در9 ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : از مجموع 900 کیلومتر شبکه گذاری گازاجرا شده در 9 ماهه سال جاری 122 کیلومتر در شهرها ی استان و 733کیلومتر در سطح روستاهای استان اجرا شده است.
سید رضا توحیدی از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اکثر روستاهای باقیمانده گازرسانی نشده صعب العبور و مناطق دور افتاده روستایی هستند اما با همت مجموعه همکاران سخت کوش شرکت گاز استان نسبت به سال قبل از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز برخوردار هستیم .
مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد : با اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه کذاری گاز حدود 50000 مشترک شهری و روستایی در نه ماهه سال به مشترکین شرکت گاز استان اضافه گردیده است .
وی با تشریح وضعیت گازرسانی در سطح استان افزود : هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و بیش از 92 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبعی برخوردار هستند که با احتساب به ثمر رسیدن پروژه های فعال گازرسانی در 202 روستای استان و روستاهای آماده انتخاب پیمانکار این رقم به 98 درصد خواهد رسید .
وی در خاتمه کل حجم شبکه گذاری گاز در سطح استان را بالغ بر 19742 کیلومتر اعلام کرد و افزود :62 شهر و1822 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن بیش از 1.5 میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی برخور دار هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا