افزایش نسبی دما همراه با یخبندان در ارتفاعات گیلان طی فردا

پایگاه خبری ارک خبر-رشت:

افزایش نسبی دما همراه با یخبندان در ارتفاعات گیلان طی فردا

 سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما همراه با یخبندان در ارتفاعات استان طی فردا (پنجشنبه) خبر داد.

ارک خبربه نقل ازایرنا:مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، ارتفاعات بارش برف، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: بتدریج با تضعیف این سامانه طی امروز ، کاهش ناپایداری و برای اواخر وقت کاهش ابر مورد انتظار است و از فردا ، بتدریج با جنوبی شدن جریانات، مه آلود بودن هوا و نیز روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، ارتفاعات بارش برف، بتدریج کاهش ناپایداری، اواخر وقت کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، طی روز افزایش نسبی دما ، ارتفاعات یخبندان، بعضی نقاط بارندگی پراکنده پیش بینی کرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 16 درجه مربوط به رودبار و کمینه دما با 2درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 15 و شش درجه ذکر کرد.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با 16.5 میلیمتر مربوط به ایسگاه هواشناسی فرودگاه رشت بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا