پیگیری همکاری‌های شهرداری تبریز و بانک شهر در حوزه‌های عمران، حمل‌ونقل و خدمات عمومی

ارک خبر- شهردار تبریز بر لزوم تداوم همکاری‌ها با بانک شهر تاکید و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز، یکی از سهامداران بانک شهر است که در کنار بحث سهامداری، از مشتریان موفق این بانک نیز به شمار می‌رود.

به گزارش شهریار، مهندس ایرج شهین‌باهر در دیدار با مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران ارشد این بانک، با بیان این مطلب اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های عمرانی سال‌های اخیر تبریز، دستاورد ارزشمند همکاری متقابل شهرداری و بانک شهر بوده و تسهیل ترافیکی شهر و رضایت شهروندان را در پی داشته‌است.

وی یادآور شد: طبق گزارش‌ها شهرداری تبریز در بحث برخورداری از تسهیلات و همچنین روند بازپرداخت تسهیلات، از بهترین مشتریان بانک شهر است.

شهردار تبریز ادامه داد: شهرداری تبریز در راستای اهداف سازمانی خود روابط موثر و مهمی در سال‌های اخیر با بانک شهر داشته‌است؛ با این پشتوانه ارزشمند، امیدواریم کماکان همکاری‌های خود را در برنامه‌های حوزه عمران، حمل‌ونقل و خدمات عمومی گسترش دهیم.

دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با با بیان این‌که شهرداری تبریز، همواره پشتیبان بانک شهر بوده‌ و تمام‌قد اهداف این بانک را یاری کرده‌است، افزود: در سایه همین پشتیانی، بانک شهر توانسته در موضوعات مهمی در کلان‌شهر تبریز نقش‌آفرینی کند.

پورزرندی با اشاره به این‌که پروژه آیسان از دغدغه‌های مهم شهرداری تبریز است، متذکر شد: پشتیبانی از این پروژه از مهم‌ترین برنامه‌های بانک شهر در تبریز است.

وی اضافه کرد: پروژه آیسان هم‌اکنون در حد فوندانسیون است و مقرر شده با تامین مصالح و مشخص‌شدن صورت‌وضعیت ساخت، عقب‌ماندگی‌های پروژه، هر چه سریع‌تر جبران شود.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: مصمم هستیم با همکاری دو طرف، شتاب اجرایی پروژه را افزایش داده و به مرحله بهره‌برداری نزدیک کنیم.

وی کیف پول الکترونیکی را از دیگر طرح‌های بانک شهر در تبریز خواند و افزود: استفاده از خدمات حمل‌‌ونقل عمومی کلان‌شهرهای کشور، با فراگیرشدن این کیف پول میسر خواهد شد.

پورزرندی تصریح کرد: ویژگی مهم کیف پول الکترونیکی این است که می تواند قیمت تمام‌شده را کاهش، و کیفیت و ماندگاری خدمات را افزایش دهد.

وی با بیان این که متاسفانه علی‌رغم جلسات و پیگیری‌های مداوم، این طرح، هنوز عملیاتی نشده است، افزود: امیدواریم موانع کوچکی که در مسیر اجرای این طرح وجود دارد، با حمایت شهردار محترم، هر چه سریع‌تر برداشته شود.

مدیرعامل بانک شهر همچنین از اعلام آمادگی بانک شهر برای پشتیبانی از برنامه‌های نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوس‌رانی خبر داد.

گفتنی است در دیدار شهردار تبریز با مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران ارشد این بانک، جزئیات و هماهنگی‌های فنی، خدماتی و مالی در مورد اجرای کیف ‌بلیط الکترونیکی مورد بررسی و توافق طرفین قرار گرفت.

ضرورت همکاری در مورد پروژه‌های عمرانی آینده، از دیگر محورهای دیدار شهردار تبریز با مدیرعامل بانک شهر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا