برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برای عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با هدف بهبود خدمت رسانی به مردم

برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برای عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

دوره آموزشی امربه معروف و نهی از منکر برای آبداران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت آبفار استان اصفهان در این خصوص گفت: جلب رضایت ارباب رجوع و ارتقاء سلامت اداری در اولویت برنامه های این شرکت قرار داشته و به صورت مستمر بر آن نظارت می شود.

حسن خرسند آموزش را یکی از موثرترین ابزار برای بهبود اجرای این برنامه ها دانست و گفت: به منظور افزایش تعهد کاری و ارائه خدمات صادقانه به روستائیان استان، دوره های مختلف آموزشی با موضوع تکریم ارباب رجوع برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر و تاثیر اجرای آن در جامعه اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح ارتباط  نیروهای عملیاتی این شرکت با مردم و همچنین صیانت از حقوق شهروندی که رئیس جمهور محترم نیز بر آن همواره تاکید داشته اند  یک دوره آموزشی به مدت 8 ساعت  با عنوان “نگرشی دیگر بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر ” با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برای  آبداران به عنوان نیروهای عملیاتی این شرکت که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند برگزار شد.

خرسند ادامه داد: این دوره آموزشی برای 60 نفر از نیروهای عملیاتی برگزار شد و برای آموزش سایر نیروها نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا