تخصیص ٢٨٠ میلیارد ریال اعتبار برای فعال سازی و تکمیل پروژه تالارهای مرکزی تبریز

ارک خبر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تخصیص ٢٨٠ میلیارد ریال اعتبار برای فعالسازی و تکمیل پروژه‌ تالارهای مرکزی تبریز در جریان سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، “محمد محمدپور” اظهار داشت: موضوع و محورهای همکاری این تفاهم نامه شامل تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام، تملک دارایی های سرمایه ای فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی و توسعه فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف است که طی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعهد به تکمیل و تجهیز تالار مرکزی تبریز با اعتبار ٢٨٠ میلیارد ریال شده است.
وی افزود:‌ این اعتبار در طول سه سال آینده به این پروژه اختصاص خواهد یافت.
محمدپور گفت: طرح احداث پروژه تالار شهر تبریز در سال ١٣٨٧ آغاز شده و قرار است این پروژه در زمینی به مساحت ١٤٢٠٠ مترمربع با زیربنای ١٦٠٠٠ مترمربع احداث شود.
وی افزود: جمع کل هزینه اختصاص یافته به این پروژه تا پایان سال ٩٠ معادل ٤٤٧٢٠ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی آن نیز ١٥ درصد بوده است.
محمدپور گفت: این پروژه در سه طبقه در سه تالار مجزا و متصل شامل تالار موسیقی با ٩٠٠ نفر ظرفیت و تالار نمایش با ٧٠٠ نفر ظرفیت و ساختمان اداری در شهرک باغمیشه جنب لاله پارک تبریز احداث می‌شود.
براساس این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز از سفر خود به آذربایجان‌شرقی در محل تالار شهر تبریز حضور یافت و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا