شهرستان نجف‌آباد در پاییز امسال، 45 حادثه ویژه اورژانسی را شاهد بود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهرستان نجف‌آباد در پاییز امسال، 45 حادثه ویژه اورژانسی را شاهد بود
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از وقوع 45 حادثه ویژه اورژانسی در شهرستان نجف‌آباد در پاییز امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، علیرضا قاسمی اظهار کرد: در سه ماهه سوم امسال، 3 هزار و 416 ماموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان نجف‌آباد انجام شد که یک هزار و 979 مورد غیرتصادفی و یک هزار و 437 مورد تصادفی بوده است.
وی افزود: در این مدت، در مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی، یک هزار و 250 بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی در بیمارستان بستری و 362 نفر با تلاش تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند؛ در مجموع ماموریت‌های تصادفی نیز یک هزار و 101 نفر بستری و 48 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: در پاییز امسال، بیشترین موارد ماموریت‌های غیرتصادفی با 304 مورد مربوط به بیماران قلبی و پس از آن، 128 تنفسی و 16 مسمومیت ناشی از استنشاق گاز CO بوده است.
قاسمی با بیان اینکه شهرستان نجف‌آباد در سه ماهه سوم امسال، 45 حادثه ویژه اورژانسی را شاهد بود، خاطرنشان کرد: در این مدت تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در 7 ماموریت احیای موفق شرکت داشتند.
وی افزود: در پاییز امسال، 406 نفر از گروه‌های هدف شهرستان نجف‌آباد تحت آموزش‌های رایگان طرح بهای فوریت‌های پزشکی (بسیج همگانی احیا) قرار گرفتند.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، جمعیت شهرستان نجف‌آباد را بیش از 300 هزار نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از یک اتاق فرمان 115، 8 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی و 48 نفر نیرو به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا