کتاب «آتش و خشم» درباره پشت پرده ریاست جمهوری ترامپ چاپ می شود

ارک خبر- کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل ولف با ترجمه محمدرضا اربابی توسط نشر سده منتشر و راهی بازار نشر می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف با ترجمه محمدرضا اربابی به زودی توسط نشر سده منتشر و راهی بازار نشر می شود.

کتاب مورد نظر، پشت پرده ۹ ماه ریاست جمهوری دونالد ترامپ را تشریح می کند و نویسنده در آن، چگونگی انتصاب دونالد ترامپ به سمت رئیس جمهور آمریکا را روایت کرده است.

ولف نویسنده آثار پرفروش داستانی است و در کتاب «آتش و خشم» داستان هایی درباره قدرت سیاسی انفجاری را به نگارش در آورده است. نظر واقعی کارمندان در مورد ترامپ، چه چیزی باعث شد ترامپ ادعا کند که اوباما استراق سمع کرده است؟، چرا جیمز کومی رئیس اف بی آی اخراج شد؟، چرا استیو بانون رئیس راهبردی و جرد کوشنر داماد ترامپ نمی توانند حضور یکدیگر در یک اتاق را تحمل کنند؟ و … از جمله سوالاتی هستند که در این کتاب به آن ها پاسخ داده می شود.

مخاطب کتاب از خلال صفحات آن، به این جملات می رسد که ترامپ در کاخ سفید مثل یک بچه رفتار می‌کند و در عمل توانایی رهبری یک کشور را ندارد. این جملات نتیجه ای هستند که از سخنان استیو بنن مشاور پیشین ترامپ در کتاب گرفته می شود. او به نوعی ولیعهد ترامپ بود و علاوه بر سخنان او، درباره این مساله نیز مطالبی در کتاب مطرح می شود که پیامدهای سیاسی فعلی آمریکا روشن نیست. یکی از چهره هایی که در این کتاب اظهار نظر کرده، معتقد است یا ترامپ را عزل خواهند کرد یا خودش خسته خواهد شد و کناره‌گیری خواهد کرد

ولف در این کتاب ۳۰۰ صفحه ای، جزئیات جدیدی درباره هرج و مرج موجود در دفتر کار کاخ سفید را افشا کرده است.

محمدرضا اربابی مترجم کتاب «آتش و خشم» درباره انتخاب عنوان این اثر، می گوید در حال حاضر عنوان مورد نظر برای این کتاب قطعی نیست و ممکن است پیش از چاپ، نام دیگری برای آن انتخاب شود.

این کتاب به زودی توسط نشر سده منتشر و راهی بازار نشر می شود.

دکمه بازگشت به بالا