همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد فیلم‌های «جشنواره فیلم فجر» بر روی پرده‌های سینماهای تبریز

ارک خبر- سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را شاخص‌ترین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای ایام دهه فجر عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، وحید حسین‌زاده عصر شنبه در اولین نشست هم‌اندیشی کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در تبریز، نقش برنامه‌های ایام دهه فجر را در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان مهم دانست.

وی «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» را شعار دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی برای این ایام توسط دستگاه‌های مختلف تدارک دیده شده است.

حسین‌زاده برگزاری «جشنواره بین‌المللی فیلم فجر» را مهم‌ترین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد که البته همزمان با تهران و سراسر کشور برگزار خواهند شد.

وی خطاب به اعضای کمیته فرهنگی و هنری این ستاد، توصیه کرد که برنامه‌های فرهنگی و هنری که برای دهه فجر پیشنهاد می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشند و نیز از جنبه‌ای تخصصی به آن‌ها پرداخته شود.

تداخل برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در ایام دهه فجر موضوعی است که مشکلاتی را برای برنامه‌ریزی دقیق و صحیح فراهم می‌آورد که حسین‌زاده بر پرهیز از موازی ‌کاری تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های هرسازمان استفاده کنیم و از هم‌پوشانی برنامه‌های مرتبط جلوگیری کنیم.

این نشست با هدف برنامه‌ریزی جهت فراهم سازی مشارکت و حضور اصحاب فرهنگ و هنر، بهره‌گیری از توانمندی‌های مراکز فرهنگی هنری و نفش‌آفرینی آنها در برنامه‌های دهه فجر و هماهنگ سازی فعالیت‌ها و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا