نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی در اصفهان گشایش یافت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی در اصفهان گشایش یافت

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، نهاده ها و باغبانی عصر یکشنبه با حضور معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ارک خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، نهادها و باغبانی اصفهان بصورت تخصصی و با حضور 140 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، مازندران، سمنان، خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان و البرز دایر شده است.
‘ علی یارمحمدیان ‘ افزود: در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی از کشورهای چین و آلمان در زمینه نهاده های کشاورزی و نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشاورزی شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، هلند، آلمان، ترکیه و فرانسه حضور دارند.
وی تلفیق بخش ‘ تکنولوژی و تجهیزات ‘ و بخش ‘ صنعت کشاورزی ‘ را موجب جامع شدن این نمایشگاه دانست و افزود: عدم حضور فروشندگان خرده فروش و افزایش حضور تولیدکنندگان از ویژگی های این دوره از نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، نهاده ها و باغبانی اصفهان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان افزود: ۳۰ درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه در بخش نهاده های کشاورزی، ۳۵ درصد در بخش آبیاری، ۲۵ درصد در بخش ماشین‌آلات و ۱۰ درصد در بخش گلخانه و تجهیزات گلخانه ای حضور دارند.
وی یادآور شد: در راستای برگزاری این نمایشگاه فردا (دوشنبه) نخستین کنگره ملی ملی و پاویون ویژه تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری بر اساس تفاهمنامه شرکت نمایشگاه ها با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان برپا می‌شود.
یارمحمدیان، محورهای این کنگره را شامل تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری همچون آبیاری، مکانیزاسیون فضای سبز، اندام های تکثیر، ادوات و بسترهای کاشت بیان کرد.
این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت 9 هزار و 200 مترمربع از 24 تا 28 دی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

دکمه بازگشت به بالا