پرداخت حقوق بازنشستگان جدید نیروهای مسلح از طریق موسسه اعتباری کوثر

خبرگزاری ارک- براساس قرارداد منعقده بین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و موسسه اعتباری کوثر، حقوق بازنشستگان جدید نیروهای مسلح (مشترکین ورودی جدید سازمان) از طریق موسسه مذکور پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس برنامه‌ریزیهای صورت گرفته، با عنایت به این که بانک‌های عامل سپه و کشاورزی متعهد شده بودند در قبال پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق این بانک‌ها، خدمات اقساطی و تسهیلات ویژه نیز به مشترکین تحت پوشش سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ارائه کنند اما بعد از گذشت مدت زمانی، به دلایل مختلف از انجام این تعهدات خودداری کرده‌اند، بر این اساس طبق قراردادی منعقده با موسسه اعتباری کوثر مقرر شده تا موسسه مذکور در قبال پرداخت حقوق بازنشستگان جدید نیروهای مسلح، ارائه تسهیلات ویژه و خدمات برای بازنشستگان نیروهای مسلح را تعریف و عملیاتی کند.

بدین منظور فرآیند اختصاص شماره حساب عابر بانک شتابی و واریز حقوق فروردین 94 به این حساب ها، به صورت متمرکز انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح؛ مشترکین ورودی جدید، می توانند با مراجعه به هریک از شعب مؤسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور و ارائه کارت ملی، نسبت به دریافت حقوق فروردین ماه و اخذ کارت عابر بانک به صورت آنی اقدام کنند.

گفتنی است؛ خدمات خرسند ساز و تعهدات مؤسسه کوثر، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. مؤسسه کوثر، 26 فروردین ماه امسال دستورات هماهنگی لازم را به کلیه مدیران استانی و رؤسای شعب مستقل کوثر، ابلاغ کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا