معرفی ویژه تبریز و لالجین در نمایشگاه گردشگری وین ۲۰۱۸

ارک خبر- سیزدهمین نمایشگاه گردشگری مسه وین ۲۰۱۸ با حضور بیش از ۸۵۰ شرکت‌کننده از ۸۰ کشور جهان، از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در شهر وین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، آشنایی شرکت‌های گردشگری با یکدیگر، مشاوره دادن به مردم در مورد سفر، شناخت و بررسی کمپین‌های جدید بازاریابی، توسعه بازارهای جدید گردشگری، برگزاری شو و سخنرانی، جمع‌آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری و تماس با مشتریان است.

آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های فعال در حوزه تورسیم محلی، سازمان‌های رسمی اتریش و سایر کشورها در صنعت گردشگری، تورگردانان، شرکت‌های حمل و نقل، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، شرکت‌های خدماتی، انجمن‌های تجاری، مراکز آموزش خدمات جهان‌گردی و گردشگری و مطبوعات فعال در زمینه صنعت گردشگری در این نمایشگاه حضور داشتند.

سفیر ایران در اتریش و رئیس بخش جهانگردی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و مسئول هیات ایرانی شرکت کننده در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و اوقات فراغت وین، در محل پاویون غرفه کشورمان با رئیس اتریشی کارگروه جهانگردی دو کشور و همچنین رئیس نمایشگاه بین المللی وین به طور جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار با مدیرکل وزارت اقتصاد اتریش و رئیس کارگره توریسم در خصوص تبادل هیات‌های کارشناسی در حوزه صنعت گردشگری در آینده نزدیک توافق بعمل آمد.

همچنین در دیدار با رئیس نمایشگاه بین‌المللی وین حضور مستمر موسسات و آژانس‌های ایرانی در نمایشگاه مسه وین در سال‌های آتی منوط به همکاری کامل طرف‌های اتریشی در ارایه تسهیلات جهت حضور به موقع تمامی شرکت کنندگان و عوامل ایرانی در این نمایشگاه عنوان شد.

در نمایشگاه امسال معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و شهر لالجین به عنوان پایتخت سفال ایران مورد توجه ویژه قرارگرفت.

همچنین در این دیدار برای حضور موثرتر آژانس های ایرانی در نمایشگاه مسه وین ۲۰۱۹ توافق شد.

دکمه بازگشت به بالا