تراکتورسازی بدون گل‌محمدی به مصاف سایپا می‌رود

ارک خبر- تیم تراکتورسازی تبریز بدون سرمربی خود به مصاف تیم سایپا می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز فردا در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم سایپای البرز است.

تراکتورسازی دور برگشت را طوفانی آغاز کرده و برابر استقلال خوزستان با 3 گل به برتری دست یافت. اما شکست برابر پرسپولیس و تساوی در تبریز مقابل استقلال تهران سرآغاز بحران در این تیم بود.

شکست برابر تیم نفت تهران پایان کار یحیی گل‌محمدی در تیم تراکتورسازی بود. بعد از این شکست وی در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور نیافته و دستیارش تیم را تمرین داده است.

سایپا در آغاز دور برگشت برابر تیم سپاهان به تساوی دست یافته و با 3 گل مغلوب تیم نفت آبادان شده بود. اما در 2 هفته اخیر نتایج مطلوبی را کسب کرده و ابتدا استقلال خوزستان را شکست داده و سپس برابر استقلال تهران به تساوی یک بر یک رسیده و مانع از استمرار گل نخوردن شاگردان شفر شده است.

بازی رفت 2 تیم در تهران با 2 گل به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده بود. در سال‌های اخیر تیم تراکتورسازی همواره برای سایپا نتیجه مطلوب دست یافته و در 4 فصل گذشته برابر این تیم شکستی نداشته است.

حالا تراکتورسازی به دنبال تداوم نتایج مطلوبش برابر نارنجی‌پوشان دیار البرز است و در نقطه مقابل شاگردان علی دایی می‌خواهند از موقعیت بحرانی تراکتورسازی استفاده کرده و به برتری دست یابند.

در پایان هفته نوزدهم تیم سایپا با 28 امتیاز در رده هفتم جدول قرار داشته و تیم تراکتورسازی با 21 امتیاز تیم یازدهم جدول است.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سایپا البرز ساعت 14 و 30 دقیقه پنج‌شنبه 28 دی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا