واریز 100 درصد مستمری ها به حساب مددجویان

ارک خبر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه از این پس یارانه مددجویان توسط کمیته امداد پرداخت می شود،گفت:۱۰۰ درصد مستمری ها به حساب مددجویان واریز شده است.
واریز ۲۴۷ میلیارد تومان یارانه و مستمری به حساب مددجویانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم رونمایی از برنامه های جدید حوزه اشتغال کمیته امداد که در ساختمان آزادی برگزار شد گفت: طی ۹ ماه گذشته دولت افزایش مستمری را به حساب یارانه واریز می کرد اما ما درخواست جدایی یارانه و مستمری از هم را داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه کمیسیون اقتصادی مجلس و دولت تصویب کرد و از سوی معاون اول رئیس جمهور مصوبه ابلاغ شد تا یک فقره چک به مبلغ ۲۴۷ میلیارد تومان بابت افزایش مستمری به صندوق ولایت واریز شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ۱۰۰ درصد مستمری ها به حساب مددجویان واریز شده است.

وی بیان کرد: یکی از آرزوهای ما پرداخت یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد از سوی نهاد خودمان بود‌ چراکه برخی از سرپرست های خانواده در زندان هستند و دسترسی به حساب ندارند.

فتاح ادامه داد: دولت به ما اعتماد کرد و شماره حساب یک و نیم میلیون نفر خانواده که ۳ میلیون یارانه می شود، که تحت پوشش ما هستند را به عهده خود ما گذاشت که بر این اساس ۱۵۷ میلیارد تومان یارانه عمومی به ما پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باید نگاه علمی و سیستماتیک داشته باشیم و با مبنای علمی روز دنیا منطبق شویم.

دکمه بازگشت به بالا