در آخرین روزهای دی ماه صورت گرفت/امدادرسانی به 111حادثه دیده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در آخرین روزهای دی ماه صورت گرفت/امدادرسانی به 111حادثه دیده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 111حادثه دیده در هفته پایانی دی ماه خبر داد .

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ،داریوش کریمی با بیان اینکه در طول هفته گذشته ، پوشش امدادی 37 مورد حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 111حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی بیست و سوم لغایت سی ام دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 15 مورد حادثه جاده ای ،10 مورد حادثه شهری ،8 مورد خدمات حضوری و2مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، 1 مورد حادثه کوهستان و 1 مورد حادثه برف و کولاک توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

کریمی با اشاره به اینکه در طول این مدت 5 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد :129 نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 44 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیاتهای یادشده بکارگیری شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با توصیه و هشدار به مردم اظهار داشت: لازم است مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت نیاز، قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو و داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کرده و لباس گرم و تغذیه همراه داشته باشند و در صورت مواجهه با حوادث با تلفن امدادی ۱۱۲ تماس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا