زنجیره انسانی علیه مصرف قلیان در رفسنجان تشکیل شد

سرویس خبری روزنامه ارک- با حضور جمع زیادی از مردم رفسنجان زنجیره انسانی مبارزه با مصرف قلیان در میدان شهدا رفسنجان تشکیل شد.

به گزارش مهر، مشاور جوان فرماندار رفسنجان در حاشیه برگزاری این زنجیره انسانی اظهار داشت: این حرکت نمادین و کاملا خودجوش از سوی مردم برگزار شده است و ما تنها یکسری هماهنگی برای برگزاری آن را انجام داده ایم.

علی غلامرضا پور افزود: این حرکت با هدف ایجاد حساسیت در جامعه و مسئولان درباره اشاعه مصرف بی رویه قلیان با هماهنگی مجمع مشاوران فرمانداری، کمیسیون بانوان فرمانداری، بسیج شهرستان و انجمن میراب تشکیل شده و سازماندهی مناسبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه از استقبال مردم بخصوص جوانان از حضور در این زنجیره انسانی راضی هستیم، تصریح کرد: رویکرد دولت در زمینه آسیب های اجتماعی فرهنگ سازی است و در این رابطه نیز می خواهیم جوانان را نسبت به مضرات مصرف قلیان آگاه و آنها را نسبت به این قضیه حساس کنیم.

مشاور جوان فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مصرف هر وعده قلیان با ۴۰ تا ۸۰ نخ سیگار برابری می کند، تصریح کرد: تشکیل زنجیره انسانی خواست خود مردم بوده و کاملا خودجوش و مردمی برگزار شده است و ما تنها بستر کار را فراهم کردیم.

غلامرضا پور با تاکید بر این مطلب که این کار تازه شروع کار است، خبر داد: کمپین مبارزه با قلیان با همکاری رسانه ها در رفسنجان تشکیل می شود.

مشاور جوان فرماندار رفسنجان با بیان این نکته که مصرف قلیان در رفسنجان زیاد است، یادآور شد: در رفسنجان قهوه خانه هایی به صورت غیرمجاز نسبت به ارائه قلیان اقدام می کنند که در این قضیه بزودی با تأکید فرماندار، ساماندهی صورت خواهد گرفت.

 

دکمه بازگشت به بالا