فیلم «گور نجه دیوانه‌سی‌ام» در اهر تولید می شود

ارک خبر- پروانه تولید فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک اسماعیل‌زاده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی صادر شد.
به گزارش خبرنگار مهر، شورای صدور پروانه فیلم‌سازی غیر سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پروانه تولید فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک اسماعیل‌زاده را صادر کرد.

فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” که به مدت ۱۸ دقیقه خواهد بود تاریخ، زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه ارسباران را با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب اهر و شیرینی اهری به نمایش خواهد کشید.

بابک اسماعیل‌زاده کارگردان فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” در این خصوص اظهار کرد: این فیلم حالت کوتاه و نیمه بلند دارد که با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب اهر و شیرینی اهری و تاریخ خطه منطقه ارسباران را قصد داریم در این فیلم نشان دهیم.

وی بابیان اینکه فیلم‌برداری فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” از ۱۵ بهمن‌ماه در اهر پیش‌تولید شروع می‌شود، گفت: همچنین از اویل اسفندماه با استفاده از بازیگران معروف تولید فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” رسماً کلید می‌خورد.

کارگردان فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” تأکید کرد: با توجه به اینکه هرچه از تاریخ و داشته‌های منطقه ارسباران بگوییم و از طریق فیلم‌هایی این‌چنین نشان داده شود باز هم کم است چون تاریخ و فرهنگ ارسباران به‌قدری غنی است که این فیلم‌ها تنها قدمی کوچک برای معرفی منطقه است.

وی یادآور شد: این فیلم در راستای رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” و با موضوع معرفی شهرستان اهر و منطقه ارسباران تولید می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اهمیت تولید فیلم ” گور نجه دیوانه‌سی‌ام ” در اهر، خاطرنشان کرد: البته که تولید فیلم کار آسانی نخواهد بود ولی انتظار داریم مسئولین و دستگاه های متولی با حمایت هایشان هنرمندان را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری تشویق کنند این انتظاری است که از مسئولان داریم و امیدواریم در این راه تنهایمان نگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا