تیم های ملی فوتسال ایران و آذربایجان مساوی کردند

ارک خبر- تیم های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان سه شنبه شب در اولین بازی دوستانه در باکو ، با نتیجه 3 بر 3 مساوی کردند .
تیم های ملی فوتسال ایران و آذربایجان مساوی کردند
به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی دوستانه، با حضور پرشور ایرانیان مقیم باکو ،در دومین روز سفر تیم ملی کشورمان به وجمهوری آذربایجان برگزار شد.
ب0اکو برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان در آستانه رقابتهای جام ملتهای آسیا صورت گرفت .
تیم ملی کشورمان به سرمربیگری سید محمد کاظم ناظم الشریعه نیمه اول بازی را با نتیجه 2 بر یک از تیم ملی جمهوری آذربایجان پیشی گرفت .
در نیمه اول این بازی مهران عالیقدر و حسین طیبی از ملی پوشان کشور دو گل به ثمر رساندند ، عیسی آتایوف نیز یک گل برای تیم ملی جمهوری آذربایجان زد .
در نیمه دوم این بازی ویلیام واسورا فوتبالیست برزیلی تیم ملی جمهوری آذربایجان هرچند تونست یک گل دیگر را به دروازه تیم ملی کشورمان بزند ولی با گل دیگر مهدی جاوید، تیم ملی کشورمان دو باره در این بازی پیشی گرفت .
تیم ملی جمهوری آذربایجان لحظاتی بعد با دومین گل ویلیام واسورا توانست بازی را مساوی کند .
دومین بازی دوستانه تیم های ملی ایران و جمهوری آذربایجان چهارشنبه شب در سالن ورزشی باکو برگزار خواهد شد .
سید محمد کاظم ناظم الشریعه در در گفت و گو با ایرنا یکی از هدف عمده برگزاری این بازی های دوستانه ایجاد هماهنگی لازم میان ملی پوشان کشورمان و نیز انتخاب بهترین بازیکنان برای رقابت های جام ملت های آسیا که در دهه فجر در چین برگزار می شود ،عنوان کرد .
سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، حسین طیبی، قدرت بهادری، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، محمد شجری، علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، مسلم اولادقباد، حمید احمدی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای رقابت در این دوره بازی ها هستند.
بر اساس آخرین رده بندی برترین تیم های فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران بهترین تیم آسیا و پنجمین تیم برتر جهان است.
تیم های ملی فوتسال ایران و جمهوری آذربایجان تا به حال دو بار در مرحله گروهی جام جهانی 2016 کلمبیا و همچنین در تورنمنت چهارجانبه اصفهان در آذر ماه گذشته به مصاف هم رفتند که در هر دو بازی را با نتیجه تصاوی 3 بر 3 به پایان رساندند .
مسابقات جام ملت های آسیا 12 الی 22 بهمن ماه در چین برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در این مسابقات همراه با تیم های ملی عراق ،چین و میانمار در گروه ‘س’ به رقابت خواهد پرداخت .

دکمه بازگشت به بالا