مامورین قرائت کنتور، سربازان خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدبرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در گردهمایی سالیانه قاریان کنتور عنوان کرد:
مامورین قرائت کنتور، سربازان خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم
گردهمایی سالیانه مامورین کنتورخوان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، روز سه شنبه 3 بهمن ماه در سالن همایشهای این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آبفار استان اصفهان در این مراسم، خدمت رسانی به مردم و بویژه سقایی برای روستائیان را افتخاری بزرگ عنوان کرد که باید قدر آن را دانست و به بهترین نحو ممکن آن را انجام داد.
وی با قدردانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر مامورین قرائت کنتور که در هر شرایطی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند ، از آنها به عنوان سربازان خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم یاد کرد و خطاب به آنها اظهار داشت: شما به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، باید کاملا مراقب رفتار و گفتار خود بوده و به عنوان الگویی مناسب از همه جهات برای سایرین باشید. چرا که تکریم ارباب رجوع همواره اولویت اصلی در خدمت به مردم است و ریاست محترم جمهوری نیز با انتشار منشور حقوق شهروندی بر این امر تاکید ویژه ای داشته اند.
محمدحسین قرائتی با اشاره به حساسیت و دقت در جذب و گزینش مامورین قرائت کنتور و نگاه ویژه به قراردادهای پیمانکاری امور مشترکین گفت: مشکلات و ناملایمات زندگی همواره وجود دارد و نباید اجازه داد این مسائل در نحوه ارتباط و برخورد با مردم تاثیرات سوء داشته باشد.
مهندس قرائتی مامورین قرائت کنتور را به دلیل اینکه به طور مستقیم با مشکلات و کمبودهای مردم در زمینه آب شرب آنها روبرو هستند مشاوران خوبی برای مدیران شرکت آبفار دانست و افزود: هرجا مشکلی دیدید سریعاً به سامانه 1523 و یا مسئولان شرکت گزارش بدهید تا برای برطرف نمودن آن اقدام شود و اگر پیشنهادی هم برای رفع موانع وجلوگیری از تکرار مشکلات در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم دارید حتماً به کمیته نظام پیشنهادات شرکت آبفار استان ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، انشعاب غیرمجاز را از معضلات بزرگی دانست که باید برای برطرف نمودن آن به صورت اساسی چاره اندیشی کرد و ادامه داد: روستائیان عزیز به لحاظ پایبندی زیادی که به اعتقادات اسلامی و دینی دارند، فتوای مراجع معظم تقلید در خصوص اشکال داشتن و حرمت استفاده از انشعاب غیرمجاز آب را مورد توجه قرار داده و عالمانه و از روی عمد اقدام به نصب انشعاب آب بدون انجام مراحل قانونی آن نخواهند کرد، این مشکل غالباً به عدم آگاهی آنها ازقوانین و مقررات باز می گردد که باید اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وی تابستان پیش رو را سخت ترین تابستان در سالهای اخیر از نظر تامین آب شرب مردم دانست و اظهار داشت: بر اساس آمارها، میزان بارندگی ها در سال جاری نسبت به سال گذشته 90 درصد کاهش داشته و این امر بیانگر تشدید بحران کم آبی در سال آینده می باشد و باید آمادگی کامل را برای پیشگیری از کمبود آب مورد نیاز روستائیان داشته باشیم.
در پایان مراسم، از مامورین قرائت کنتور که به عنوان نمونه انتخاب شده بودند تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا