تیم فوتبال تراکتورسازی برای برد به مشهد می‌رود

ارک خبر-تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای کسب پیروزی به مصاف تیم سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.
به گزارش خبرگزای فارس از تبریز، در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی در مشهد میهمان تیم سیاه‌جامگان این شهر است.

با تغییراتی که در رأس مربیان تیم تراکتورسازی صورت گرفت، این بازی نخستین آزمون ساغلام در فوتبال ایران است، هر چند وی تنها 4 جلسه تمرینی با تیم تراکتورسازی برگزار کرده و نباید از وی انتظار معجزه در این مدت کوتاه داشت.

تراکتورسازی در 20 بازی قبلی خود 5 پیروزی، 6 تساوی و 9 باخت داشته و با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم تنها 3 امتیاز با منطقه خطر و سقوط فاصله داشته و جایگاه متزلزلی در جدول دارد.

هواداران تیم تراکتورسازی امیدوار هستند ‌‌با آمدن ساغلام این تیم متحول شده و به رده‌های بالای جدول صعود کند.

سیاه‌جامگان نیز تنها 2 برد در جدول داشته و با 13 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و گزینه اول سقوط به لیگ دسته یک هستند. با این وجود نباید این تیم را دستکم گرفت.

در نتایج خوب این تیم تساوی برابر پرسپولیس در تهران و فولاد در اهواز به چشم می‌‌خورد، ضمن اینکه این تیم در تبریز تا دقیقه 92 از تراکتورسازی پیش بوده و در آخرین ثانیه‌ها بازی به تساوی کشیده شد.

تراکتورسازی سال گذشته در مشهد برابر سیاه‌جامگان به پیروزی رسیده بود و به دنبال تکرار برد خود در این شهر است.

سرخپوشان تبریزی هفته آینده هم در مشهد به مصاف تیم پدیده می‌روند و باید منتظر ماند و دید این تیم در مصاف با تیم‌های مشهدی چند امتیاز کسب خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا