استاندار اصفهان خبر داد: اجرای طرح آرامش از ۲۰ اسفندماه ۹۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷، توسط نیروی انتظامی استان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استاندار اصفهان خبر داد: اجرای طرح آرامش از ۲۰ اسفندماه ۹۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷، توسط نیروی انتظامی استان
دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: طرح آرامش از ۲۰ اسفندماه ۹۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷، توسط نیروی انتظامی استان و با همکاری سایر دستگاه ها اجرا خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای طرح آرامش از ۲۰ اسفندماه ۹۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷، اظهارداشت: با توجه به حساسیت ایام و حضور مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی لازم است که این طرح با دقت بیشتر اجرایی گردد.
استانداراصفهان با بیان اینکه با بررسی آمار گذشته مشاهده می شود که پیگیری لازم در خصوص این گونه مسائل صورت گرفته است، افزود: ولی همچنان آمارها در خصوص اعتیاد و مواد مخدر زیبنده ی اصفهان نیست و امیدواریم که بتوانیم در دوره ی پیش رو کارهای بهتری صورت گیرد.
مهرعلیزاده با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان و سایر دستگاههای ذیربط باید برای اجرای طرح آرامش تامین هزینه نمایند، افزود: باید با کمک بهزیستی و سازمان های مردم نهاد ، اجرای طرح به این طرح به طور کامل صورت گیرد.
محسن مهرعلیزاده به جلسات اندیشه ورزی در حوزه ی فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: برگزاری این جلسات با توجه به بازبینی تلاش ها و نقشه برداری راه های رفته؛ شناسایی راه های نرفته؛ نقد صادقانه و عالمانه به جای نفی خدمات، پایش و ارزیابی اقدامات و فعالیت ها و آینده شناسی و آینده نگری ، مطلوب ارزیابی می شود.
استاندار اصفهان در ادامه افزود: با توجه به اینکه دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان براساس قانون تکالیفی را برای دستگاه ها مشخص می کند ولی دستگاه ها نیز باید خود یک برنامه ی مشخصی در این راستا طراحی نمایند.
وی اظهارداشت: باید برنامه های مشخصی از ابتدای سال ۹۷ تدوین گردد تا با هدفگذاری و زمانبندی مشخص و با شیوه های کارشناسی و ابزارهای فنی و براساس وظایف دستگاه ها بتوانیم به شکل واقعی در مسیرانجام دقیق کارها حرکت نماییم.
استانداراصفهان تاکید کرد: همه ی دستگاه ها مکلفند در جهت ارائه اشتغال؛ خدمات بهداشتی به معتادین و بویژه بهبودیافتگان کمک کنند.
گفتنی است در این جلسه میزان کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماهه ی سال ۹۶ ؛ بیش از ۲۷ تن اعلام گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۶ درصد کاهش داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا