بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 213 پروژه گازرسانی در استان آذربایجان شرقی

ارک خبر- همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر 307 میلیارد ریال 91 طرح گازرسانی افتتاح و عملیات اجرایی 122 طرح با اعتبار بالغ بر 437 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود : به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی ، 89 روستا با تحت پوشش قرار دادن 4613 خانوار روستایی با اعتباری بالغ بر 276 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 121 روستا با تحت پوشش قرار دادن 5687 خانوار و با اعتبار بالغ بر 341 میلیارد ریال طی مراسمی با حضور مقامات ارشد استان بطور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری و آغاز خواهد شد .
سیدرضا توحیدی همچنین از افتتاح چندین پروژه قابل افتتاح دیگر در دهه فجر خبر داد و افزود : افتتاح ساختمان اداری و پست امداد شهرستان خداآفرین با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر می باشد.
وی افزود : مانیتورینگ 25 ایستگاه CGS با ظرفیت 20 درصد گاز ورودی با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام خجسته می باشد.
توحیدی افزود : در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و صیانت از تولید و اشتغال زایی پایدار عملیات اجرایی نزدیک رسانی به صنایع فاقد گاز طبیعی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آغاز خواهد شد .
توحیدی با اعلام اینکه با بهره برداری از 89 روستا تعداد روستاهای گاز دار استان به 1900 روستا خواهد رسید و درصد بهره مندی خانوار روستایی استان به 93 درصد خواهد رسد .
وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد : ان شاء ا.. پروژه های حاضر بتواند عیدی خوبی در سالگرد انقلاب اسلامی به هم استانی های عزیز خصوصا روستائیان بوده و بتواند گام موثری را در تحقق بخش اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم ایجاد نماید .

دکمه بازگشت به بالا