برگزاری مسابقه عمومی اتومبیلرانی اسلالوم در تبریز

ارک خبر- مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در کلاس آقایان و بانوان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیامک امیرخیزی دبیر هیئت اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی در رابطه با برنامه‌های این هیئت در آستانه تبریز 2018 اظهار کرد: ما در راستای برگزاری هر چه بهتر رویداد تبریز 2018 برنامه‌های مختلفی در نظر داریم که یکی از آن‌ها برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری است از سوی دیگر برای برگزاری یک دوره مسابقات بین‌المللی نیز تلاش می‌کنیم.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر چند برنامه در نظر داریم که نخستین برنامه، رژه موتورسواری روز 12 بهمن در مسیر فرودگاه تبریز تا گلزار شهدا است.

امیری خیزی در ادامه خاطرنشان کرد: روز جمعه 13 بهمن‌ماه نیز برنامه اصلی ما که مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم است برگزار می‌شود. این مسابقه هم در کلاس بانوان و هم آقایان و در سطح آماتور برگزار می‌شود بر همین اساس عموم شهروندان می‌توانند با خودروهای مختلف و عادی خود در این مسابقات شرکت کنند.

وی در رابطه با برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه گذر از موانع بوده و بی‌خطر است اما در عین حال جذابیت‌های خاصی برای شرکت کننده و تماشاگر دارد. قطعاً هر قدر که استقبال از برنامه‌ها بیشتر باشد ما نیز برای برگزاری برنامه‌های بیشتر تلاش می‌کنیم.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی تبریز در رابطه با زمان ثبت‌نام در این مسابقه گفت: متأسفانه در مسابقات معمولاً ثبت‌نام را برای روز آخر نگه می‌دارند که در این شرایط ناهماهنگی‌هایی در حوزه‌های مختلف روی می‌دهد بر همین اساس درخواست می‌کنیم که عزیزان ثبت‌نام را در زمان اعلام شده انجام دهند. ثبت‌نام این مسابقات از روزهای گذشته آغاز شده و تا 11 بهمن نیز تداوم دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز سه‌شنبه هفته آتی یک دوره تمرینات از ساعت 13 تا 16 با حضور مربی در پیست یادگار امام (ره) برگزار می‌شود که ثبت‌نام کنندگان می‌توانند در این تمرین حضور پیدا کنند تا با شرایط مسابقه آشنا شوند.

امیرخیزی افزود: روز پنجشنبه هفته آتی نیز یک برنامه تمرینی در همین پیست برگزار می‌شود تا ورزشکاران با آمادگی بیشتری مسابقه اصلی را آغاز کنند. طبیعتاً هر کس که دیرتر ثبت‌نام کند، متأسفانه نمی‌توانند از این تمرینات استفاده کنند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی تبریز در ادامه گفت: در روز مسابقه اسلالوم، یک دوره مسابقه استریت اسلالوم نیز برای موتورهای سنگین برنامه ریزی شده که این اتفاق برای نخستین بار دنیا و در شهر نخستین‌ها رخ می‌دهد.

وی در پایان گفت: ما پس از مسابقات اسلالوم یک رالی خانوادگی به مناسبت تبریز 2018 و در مسیر تبریز-جلفا برگزار می‌کنیم که قصد داریم در پایان ماه جاری یا ابتدای اسفندماه این مسابقه برگزار شود.

دکمه بازگشت به بالا