برند شهري اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگري است/ نمايشگاه بين المللي اصفهان پيشاني شهر است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

برند شهري اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگري است/ نمايشگاه بين المللي اصفهان پيشاني شهر است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برند شهري اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهي را براي استان و كشور به همراه دارد به طوري كه  ضمانت نامه حوزه گردشگري اصفهان است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در حاشيه ديدار با شهردار اصفهان افزود: جاي بسي خوشحالي است  بين اتاق بازرگاني و شهرداري تعامل و ارتباط خوبي برقرار شده و در اين دوره مديريت جديد شهري اين تعامل تقويت و قوي تر شده است به طوري كه هر ماه جلسه اي مشترك ميان اتاق بازرگاني و شهرداري اصفهان برگزار مي شود.

وي با بيان اين كه در جلسات بين شهرداري و اتاق بازرگاني مباحث عمران،آباداني و توسعه شهر و اقتصادي بحث و تبادل و نظر مي كنند اذعان داشت: يكي از طرح هايي كه در جلسات بين اتاق بازرگاني و شهرداري بررسي و پيگيري مي شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشاركتي است اما متاسفانه در مرحله كاغذ بازي است و بايد وزارت راه و مسكن و استانداري مجوزات لازم را صادر كنند.

وی تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پيگيري استاندار فراهم شده است.

رييس اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به احداث نمايشگاه بين المللي اصفهان كه 64 درصد آن سهم شهرداري و 24 درصد آن مربوط به اتاق بازرگاني است تصريح كرد: اين نمايشگاه پيشاني شهر اصفهان محسوب مي شود و به طور حتم در رونق اقتصادي شهر اصفهان بسيار تاثير گذار مي باشد كه اميد است هر چه زودتر به نتيجه برسد.

وي  مهم ترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان و بيان كرد: انتخاب برند شهری با پیگیري هاي مستمر در سطح استاني و ملي و تشكيل شورايي در اين زمينه  به زودی رونمایی می شود.

سهل آبادي اضافه كرد: این برند می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و براي تعيين اين برند طي فراخواني 60 شركت طرح هاي خود را در اين زمينه ارائه دادند كه از سوي هيات داوري 5 شركت برگزيده شدند.

وي با تاكيد بر اين كه برند شهري اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهي را براي استان و كشور به همراه دارد ادامه داد: برند شهري اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگري اصفهان است و نقش آفريني مي كند.

سهل ابادي با بيان اين مطلب كه  در جلسه  مشترك بين شهرداري و اتاق بازرگاني مباحث و مسايل زيست محيطي نيز بررسي مي شود عنوان كرد: مقرر شده گروه هاي خارجي در زمينه محيط زيست و حمل و نقل پيگيري هايي براي رفع مسايل اين حوزه داشته باشند كه اميد است نتايج اين پيگيري ها  از سوي شهروندان رضايت بخش باشد.

وي پيشنهاد داد: طرح هاي مشاركتي بين اتاق بازرگاني و شهرداري اولويت بندي و زمانبندي شود و مجري طرح ها نيز مشخص گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا