اجرای نمايش “سيندرلا ومنيژه” در هنرسرای خورشید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 اجرای نمايش “سيندرلا ومنيژه” در هنرسرای خورشید

نمايش “سيندرلا ومنيژه” با نويسندگي و كارگرداني فرانك كياني از 12 تا 29 بهمن ساعت 19 در هنرسراي خورشيد به روي صحنه مي رود.

در اين نمايش بيژن گنجعلي، احمد خوانساري، رويا زيرك قشقايي، زهرا فدايي، محمدجواد تولايي، سيديداله موسوي، زهرا نيلي خواجو، فرشته احمدي، بهنوش شاهزيدي، عباس آصفي، مهدي اسدي، فاطيما طاهري، فرمهر قاسمي و مسيح فولادگر بازي  مي كنند.

منیژه دخترکارگردان است که پدرش۱۵ سال قبل عکاس ژورنالیست بوده ، زمانی که برای عکاسی به کشورافغانستان می رود دیگر برنمی گردد و در پایان معلوم می شود که دراثر سانحه اي حافظه اش را ازدست داده، دخترش منیژه در رشته کارگردانی مشغول به تحصیل بوده و برای طرح دانشگاه تئاتر سیندرلا رو انتخاب می کند و در واقع از لحاظ روحی به آرزوهای دور و درازش می اندیشد که در همین حین یک عکاس افغانستانی در پروژه کاری منیژه کارمی کند که در پایان مشخص می شود که وي شاگرد پدرمنیژه بوده و عکاسی را نزد او آموخته و الان به ایران سفر کرده که هم عکاسی کند از کشور استادش وهم گمشده های استادش را پیداکند.

این دو داستان بصورت موازی پیش می رود و ما داستان سیندرلا که برای همه  نوستالژیک  است را  با همان ریزه کاری ها خواهیم دید،کفش جادو،کالسکه، فرشته و دوختن لباس فاخرسیندرلا توسط عروسک های مهربان، درنهایت پیداشدن پدرمنیژه وجفت شدن کفش جادویی با پای سیندرلا مخاطب را به پایانی امید بخش هدایت می کند.

نمايش “سيندرلا ومنيژه” با نويسندگي و كارگرداني فرانك كياني از 12 تا 29 بهمن ساعت 19 از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در هنرسراي خورشيد به روي صحنه مي رود.

مشاور كارگردان اين نمايش فريدون خسروي، دستيار كارگردان حسين ناهيد نژاد و آهنگساز هومن همامي است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط و تماشای این تئاتر می توانند به سایت www.navayemehr.ir مراجعه کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا