برهم زننده نظم و امنيت منطقه بهارستان اصفهان دستگير شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برهم زننده نظم و امنيت منطقه بهارستان اصفهان دستگير شد

هان_ فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري فردي كه با انجام اقدامات خرابكارنه موجب سلب آسايش و احساس امنيت شهروندان در منطقه بهارستان اصفهان شده بود خبر داد.

سرهنگ “حسن ياردوستي ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت : در پي وقوع چندين مورد اقدامات خرابكارنه مانند تخريب و آتش سوزي اماكن عمومي و بنرهاي سطح شهر ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 22 بهارستان اصفهان قرار گرفت .

وي افزود: ماموران با انجام يكسري اقدامات تخصصي موفق شدند عامل اين اقدامات را شناسايي و هنگامي كه قصد آتش زدن يك دستگاه اتوبوس شهري را داشت دستگير كنند.

وي بيان داشت : پس از هماهنگي قضائي از مخفيگاه متهم بازرسي شد كه تعدادي مواد اشتعال زا كشف شد.

سرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه فرد دستگير شده به تخريب و آتش سوزي اماكن عمومي در منطقه بهارستان اصفهان اعتراف كرد افزود: در اين خصوص پرونده تشكيل و اين فرد جهت انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد .

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اينکه اجازه هيچگونه خرابکاري به افرادي که از سوي دشمنان ترغيب به انجام اقدامات شوم و تحرکات ضد امنيتي شده اند را نخواهيم داد خاطر نشان کرد : اين افراد بدانند که پليس ولايت مدار در خط و مشي رهبري با اقتدار گام برمي دارد ، اجازه هيچگونه اعمال خرابکارانه را در شهر نداده و مردم شهر شهيد پرور اصفهان ذغذغه امنيتي نخواهند داشت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا