فرصت ثبت‌نام کنکور ۹۷ تمدید شد

ارک خبر- مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۷ تا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 از تاریخ اول بهمن آغاز و تا یکشنبه (8 بهمن 96) ادامه داشت.

وی افزود: به منظور همراهی با داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 تا روز چهارشنبه 11 بهمن 96 تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 97 برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انحام می‌شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

توکلی گفت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 11 بهمن 96 نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا