بارش برف مدرسه های شهرستان نطنز را تعطیل کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بارش برف مدرسه های شهرستان نطنز را تعطیل کرد

بنابر اعلام اداره آموزش و پرورش شهرستان نطنز واحدهای آموزشی این شهرستان در روز یکشنبه به دنبال بارش برف سنگین تعطیل است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا، همه مرکزهای پیش دبستانی و مدرسه های دوره ابتدایی شهرهای نطنز و خالد آباد امروز هشتم بهمن به علت بارش برف، سردی هوا و لغزنده بودن سطح معابر در نوبت بعد از ظهر تعطیل اعلام شده است.
همچنین بارش سنگین برف همه دوره های تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم) در شهرهای بادرود، خالد آباد و روستاهای تابعه را امروز تعطیل کرد.
شهرستان های کاشان، آران و بیدگل و اردستان نیز از وزش بادهای سرد، بارش ها و کاهش دما بی نصیب نمانده و از صبح امروز سفیدپوش شدند.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، این سامانه جوی ناپایدار تا فردا (دوشنبه) با افزایش ابر، وزش باد، بارش برف و باران همچنان بر بیشتر نقاط این استان حاکم خواهد بود.
آسمانی مه آلود، وزش باد و کاهش دست کم یک تا سه درجه ای دما از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری برای شهرستان های شمالی استان اصفهان پیش بینی شده است.
بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران، محورهای مواصلاتی به ویژه در شهرستان های شمالی استان اصفهان باز است و تردد در آنها جریان دارد اما همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند لباس گرم و زنجیر چرخ ضروری اعلام شده است.
همچنین با توجه به برودت هوا و یخبندان به دنبال بارش های هفته جاری به کشاورزان توصیه شده نسبت به تامین گرمایش گلخانه ها و تخلیه شبکه های آبیاری برای جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها اقدام کنند.
هم اکنون آسمان نطنز ابری و دمای هوا منفی چهار درجه سانتیگراد اعلام شده؛ رگبار برف کاشان و اردستان را فرا گرفته و دمای هوا در این شهرها به ترتیب صفر و یک درجه سانتیگراد است.

دکمه بازگشت به بالا