سال 2018 برای تبریز آغازی دوباره در صنعت گردشگری است

ارک خبر- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی،سال 2018 برای تبریز آغازی دوباره در صنعت گردشگری است که به واسطه آن می تواند ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و هنری خود را به جهانیان عرضه کند.
تبریز 2018 آغازی برای توسعه صنعت گردشگری آذربایجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛”رحیم شهرتی فر” معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ،با بیان اینکه موقعیت کنونی تبریز در سال میلادی جدید، تحولی عظیم را در حوزه گردشگری در پی خواهد داشت ،افزود:لذا گردشگران در کنار بازدید از بناهای تاریخی و آشنایی با تاریخ این منطقه، باید از امکانات رفاهی، تفریحی، خدماتی، اقامتی و البته پذیرایی مناسبی استفاده کنند که لازمه این اتفاق، تحولی بزرگ در صنعت گردشگری 2018 خواهد بود.

وی با اشاره بر اینکه توسعه فرهنگی، اجتماعی و رفاهی اروپا از نتایج انقلاب صنعتی بوده و لازمه پیشرفت جوامع در حال توسعه الگو برداری از روش های موفقیت آمیز کشورهای توسعه یافته است، افزود: هر جامعه ای باید در پیشبرد اهداف توسعه خود روش های نوین کشورهای توسعه یافته را بررسی و نشانه گذاری کند تا از این طریق نقاط بالقوه خود را بالفعل سازد.

شهرتی فر تغییر ساختار جامعه، افزایش جمعیت، حذف موانع قانونی موجود بر سر راه فعالیت ها، کم رنگ شدن نقش دولت در فعالیت های اقتصادی و پررنگ ساختن نقش افراد و بخش خصوصی را از شاخص های مهم انقلاب صنعتی عنوان کرد وگفت:جوامع اروپایی را متحول و ساختار کنونی آن ها را پی ریزی کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: این مهم تنها با حضور منسجم بخش خصوصی و بخش دولتی امکان پذیر بوده که در این راستا حضور انجمن های فعال مردم نهاد، همچون انجمن حرفه ای واحدهای رفاهی، تفریحی و پذیرایی، نقش بسزایی در نتیجه بخشی این امر مهم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا