پرونده مسکن مهر نیمه نخست سال آینده در آذربایجان شرقی بسته می‌شود

ارک خبر- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: پرونده مسکن مهر در نیمه نخست سال آینده در آذربایجان شرقی بسته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، توحید اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح 11 پروژه عمرانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان شرقی خبر داد، اظهار کرد: این پروژه‌های عمرانی شامل 6 پروژه راه‌سازی و 5 پروژه شهرسازی می‌شود که برای این‌ها بیش از 472 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر 14 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ هریس ـ تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: برای این 14 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ هریس ـ تبریز 350 میلیارد ریال هزینه شده که به مناسبت دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بابیان اینکه پرونده مسکن مهر در نیمه نخست سال آینده در آذربایجان شرقی بسته می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته 1200 واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و در صورت این‌که اگر این پروژه‌ها زودتر از زمان مقرر تکمیل شد سعی می‌کنیم تا در ایام‌الله دهه فجر به مالکان تحویل دهیم.

اخلاقی اضافه کرد: تا به امروز در آذربایجان شرقی بیش از 103 واحد مسکن مهر را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده‌ایم و 3100 واحدی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را نیز در تلاشم تا در نیمه نخست سال آینده تکمیل و به مالکان تحویل دهیم که با تکمیل این واحدها پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان‌های پایگاه انتقال خون شهرستان اهر و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هریس هم‌زمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای ساختمان پایگاه انتقال خون شهرستان اهر 6 میلیارد و 530 میلیون ریال و برای ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هریس 5 میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی بستان‌آباد، کلیبر و هریس، مدرسه مسکن مهر شهرستان سراب، مسکن مهر شهرستان میانه و ساختمان اداره ثبت‌احوال تبریز را از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر ذکر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا