حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است/ لزوم حرکت سازمان فاوا به سمت درآمد زايي

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است/ لزوم حرکت سازمان فاوا به سمت درآمد زايي

جلسه شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان؛ برخی از اعضای شورای شهر و هيات مدیره این سازمان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات سازمان فاوا در سال های گذشته و سال جاري؛ گزارشی نیز از اهم برنامه ها و سياست های مصوب سازمان شورايعالي برنامه ريزي اين سازمان برای سال 97 ارائه شد.

قدرت الله نوروزی در این جلسه با تاکید بر شهر هوشمند اظهار کرد: باید برای این موضوع طی سالهای گذشته برنامه ریزی هایی لازم صورت می پذیرفت اما برای سال جدید این موضوع دیده شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به يکپارچه سازی داده ها تصریح کرد: اين موضوع مهمي است چرا که هدفمان کاهش وابستگی سازمان فاوا به خدمات بیرون سازمان است که باید قطع شود.

نوروزی ادامه داد: انتظارمان اين است در سال آینده علاوه بر ارائه خدمات؛ فاوا به یک سازمان درآمد زا تبدیل شود نه اينکه طلب ها از گذشته روی هم انباشته شود.

شهردار اصفهان همچنین بر لزوم پرهیز از موازی کاری در دستگاه های مختلف شهرداری اشاره و گفت: اراده فاوا می طلبد تمام خدمات این سازمان به صورت متمرکز انجام شود تا از موازي کاری در سازمان های دیگر جلوگيري شود.

ارائه خدمات الکترونيکي با اولويت نياز شهروندان، تقويت کيفيت محصولات و خدمات فاوا با رويکرد کاهش بهای تمام شده، يکپارچه سازی دارايي های اطلاعاتي شهرداری، ارائه خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات با رويکرد مشارکت بخش خصوصي، تقویت همکاري و تعامل با نهادهاي اجرايي از مهمترين برنامه های اين سازمان برای سال آینده اعلام شد.

 

دکمه بازگشت به بالا