برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اصفهان با سخنرانی سرلشکرپاسدار رحیم صفوی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اصفهان با سخنرانی سرلشکر پاسداررحیم صفوی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن، با سخنرانی سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در اصفهان، خبرداد.

به گزارش ارک خبر؛ جعفر عسگری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه مهم اصحاب رسانه برای مطالبه گری، اظهار کرد: اگر دشمن به واسطه قدرناشناسی انقلاب اسلامی در کشور مستقر شود، کاری می کند که تا صدها سال فرهنگ شیعه نتواند قدعلم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه نباید روح ناامیدی را در جامعه تزریق کنیم، تصریح کرد: جوانان باید با بصیرت باشند و تاریخ معاصر و گذشته ایران را بخوانند.

وی ادامه داد: اگر جوان ما موقعیت فعلی ایران را درک کرد، از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جوانان و قشر محروم فرصت شکوفایی داد، خاطرنشان کرد: البته این به معنای این نیست که آقازاده ها در برخی نقاط اعمال نفوذ نکردند؛ این ها در همه دوران ها بوده و حتی در زمان امیرالمومنین(ع) نیز فرمانداران اختلاس گر بوده اند.

وی با بیان اینکه مرفهین بی درد نماینده انقلاب اسلامی نیستند، عنوان کرد: نماینده انقلاب اسلامی آن جوانی است که در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد و جهاد می کند.

عسگری یکی از وظایف جوانان را گسترش کار فرهنگی دانست و عنوان کرد: جوان دانشگاهی ما نباید سرگرم جریان های سیاسی بشود بلکه باید مطالبه گر عدالت در جامعه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به وظیفه سنگین فرهیختگان در دهه فجر، خاطرنشان کرد: این قشر وظیفه دارد نسل جوان و آن عده ای را که فاصله گرفتند با ارزش های انقلاب آشتی دهند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید به مردم وعده هاهی دروغین بدهند، اظهار کرد: مردم حامی انقلاب اسلامی هستند، چرا باید یک مجموعه ای سه ماه به کارکنان خود حقوق ندهد که این مجموعه تحصن کنند.

عسگری با بیان اینکه مدیران انقلابی باید به مردم پاسخگو باشند، عنوان کرد: در طول دهه فجر مدیران ما باید در بین مردم حاضر شوند و با آن ها صحبت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان اینکه ارتباطات مردمی مسئولان باید در دهه فجر افزایش پیدا کند، عنوان کرد: ستاد دهه فجر با 22 کمیته شروع به کار کرده است.

عسگری با بیان اینکه برنامه های امثال بر محور قشر جوان و نوجوان است، عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم در عرصه فضای مجازی است که آن هم افزایی مورد نیاز در فضای مجازی آن طور که باید ایجاد نشده است و باید برای اینکار اقدامات بهتری انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه، با بیان اینکه برگزاری جشن تا 17 بهمن به خاطر تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر نخواهیم داشت، گفت: مراسم 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی، رژه موتوری و حرکت ناوگان تاکسی رانی و دوچرخه سواران به سمت گلستان شهدا، برپایی گروه سرود هزار و 357 نفری آموزش و پرورش از جمله مراسم های این روز است.

عسگری با اشاره به افتتاح برخی از پروژه های در طول دهه فجر، تصریح کرد: دانشگاه اصفهان امثال در چند شب جشن های انقلاب اسلامی را در سالن نیلفروشان به ظرفیت چهار هزار و 500 نفر برگزار می کند.

وی با اشاره به نورافشانی شامگاه 22 بهمن در کنار پل خواجو، عنوان کرد: این نورافشانی در 15 نقطه شهری نیز برگزار خواهد شد.

عسگری بازجوییی چهره منحوس غرب و رژیم منحوس پهلوی برای نسل جوان از وظایف رسانه ها است، خاطرنشان کرد: اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، اطلاع رسانی مراسم به مردم، مطالبه گری از مسئولان و نظرسنجی از مسئولان از وظایف اهالی رسانه است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های نسل جوان و نوجوان از جمله برنامه های مهم در مراسم 22 بهمن خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ،ادامه داد: تلاش ما در برپایی مراسم روز 22 بهمن به صورت جشن گونه است تا برای نسل جوان نیز جذاب باشد.

وی ادامه داد: سخنران مراسم 22 بهمن سردار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا