آغاز فروش دوربينی که خودش می‌داند کی عکس بگيرد

ارک خبر- گوگل در اکتبر گذشته از توليد دوربينی به نام کليپس خبر داده بود که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خودش بهترين زمان برای عکاسی را انتخاب می کند، حال فروش اين دوربين آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، تا به حال اطلاعات فنی چندانی در مورد دوربین یاد شده در دسترس نبوده ولی گوگل فروش بی سروصدای دوربین یادشده را از امروز آغاز کرده است.

این دوربین 249 دلار قیمت دارد و تحویل آن به اولین مجموعه خریداران از 27 فوریه اغاز شده و تا 5 مارس ادامه می یابد. بعد از تحویل اولین مجموعه از دوربین های یادشده فروش مجموعه دوم از آنها اغاز می شود.

دوربین یاد شده در زمانی که رو به سوژه قرار می گیرد با محاسبه عوامل محیطی مختلف در بهترین زمان عکس مورد نظر را از سوژه می گیرد و به خصوص برای والدینی مناسب است که دوست دارند در بهترین زمان از کودک بازیگوش خود عکس بگیرند.

گوگل مدعی است این دوربین امنیت بالایی دارد و سخت افزارهای آن هیچ اطلاعاتی را برای سرورهای خارجی ارسال نمی کنند. تغذیه هوش مصنوعی دوربین یاد شده برای بهینه سازی عملکرد آن با همکاری تعدادی عکاس حرفه ای صورت گرفته که بهترین زمان برای گرفتن عکس را به هوش مصنوعی دوربین مذکور آموخته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا