«کاردان‌ها» نوروز 97 روی آنتن شبکه یک می‌رود

ارک خبر- داریوش کاردان گفت: برنامه گفتگومحور «کاردان‌ها»، نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
کاردانها نوروز از شبکه یک به روی آنتن می رودداریوش کاردان مجری و بازیگر تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیش تولید برنامه تلویزیونی «کاردان‌ها» گفت: دکور برنامه در حال اتمام و آماده سازی است. مهمان‌ها انتخاب شده‌اند و قطعاً با حضورشان در برنامه مخاطبان متعجب می شوند.

وی افزود: مهمانان برنامه از میان شخصیت هایی که مردم دوستشان دارند و مشتاق صحبت های آنها هستند، انتخاب شدند. ما از بین سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران برترین ها را برای حضور در برنامه انتخاب کرده ایم.

مجری سری اول برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» اظهار کرد: برنامه «کاردان‌ها» در ۱۳ یا ۱۴ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما، در نوروز 97 آماده می شود.

کاردان در خصوص زمان آغاز ضبط این برنامه گفت: هنوز نمی توان زمان مشخصی را برای تولید این برنامه عنوان کرد. مدت هاست برای شروع کار با مرتضی میرباقری معاون سیما گفتگو کرده ایم. سعی داریم در برنامه «کاردان‌ها» گفتگوهایی بی پرده و خاص داشته باشیم؛ گفتگوهایی که کمی بر لبه تیغ حرکت می کنند.

وی ادامه داد: بعد از صندلی داغ برنامه های متعددی در قالب یک برنامه گفتگو محور تولید شده اند. من معتقدم چنین برنامه هایی باید کاملاً طنز و یا جدی باشد.

کاردان در پایان خاطرنشان کرد: جنس گفتگوها در برنامه «کاردان‌‌ها» صمیمانه است و سوالات از میان دغدغه های مردم انتخاب و پرسیده می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا