کاهش 20 درصدی پرونده‌های تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری

خبرگزاری ارک- به دنبال موفقیت سازمان تأمین‌ اجتماعی در کسب عنوان دستگاه برتر در تعامل سازنده با دیوان عدالت اداری و کاهش 20 درصدی پرونده‌های این سازمان در دیوان عدالت اداری و همچنین تقدیر معاون ریاست جمهوری از سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان با اهدای لوح از معاون حقوقی و همچنین مدیرکل امور حقوقی و دعاوی این سازمان تقدیر کرد.

عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، گفت: کاهش پرونده‌های مطرح شده در دیوان عدالت اداری و ایجاد تعامل مضاعف با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس سبب‌ اهدای این تقدیرنامه به معاونت امور حقوقی سازمان بوده است.

وی ادامه داد: این رویه را باید برآیند و نتیجه همکاری و هماهنگی همه همکاران، هم در حوزه معاونت حقوقی و هم مدیران ارشد سازمان در ستاد مرکزی دانست. مدیران اجرایی در سراسر کشور در طول این مدت همکاری‌های گسترده‌ای را با معاونت حقوقی و امور مجلس داشتند که حاصل آن ایجاد یک فضای همکاری خوب و سالم با نمایندگان محترم مجلس بود.

تاج‌الدین افزود: احیای شورای حقوقی سازمان هم یکی از کمک‌های مؤثر در راستای رفع ابهام‌ها میان تأمین‌ اجتماعی و سایر نهاد‌های اجرایی کشور به شمار می‌رود، البته نقش مدیرعامل سازمان و معاونان وی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس را نباید نادیده گرفت.

وی در پایان گفت: باید گفت، سازمان تأمین‌اجتماعی در گذشته منفعل بود و با تلاش و ایجاد تعامل با نمایندگان مجلس به فعالیتی قابل قبول رسیده است.گفتنی است؛ به همین مناسبت در همایش سراسری مدیران سازمان که به منظور تبادل بودجه و تبیین برنامه های سال 94 برگزار شده بود، مدیرعامل سازمان با اهدای لوح تقدیر از اقدامات عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر عمران نعیمی، مدیرکل امور حقوقی و دعاوی تقدیر کرد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا