لغو حکم کمیته انضباطی در مورد دربی تبریز

ارک خبر- با توجه به پیگیری‌های مسئولان باشگاه تراکتورسازی، رای کمیته انضباطی تغییر یافت و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام با حضور هوادارانش به مصاف گسترش فولاد می‌رود.
لغو حکم کمیته انضباطی در مورد دربی تبریز
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر طی حکمی تیم تراکتورسازی را به برگزاری یک مسابقه خانگی در زمین بی‌طرف محکوم کرده بود.
در پی این اتفاق مدیریت باشگاه تراکتورسازی با تنظیم نامه‌ای به ریاست فدراسیون فوتبال نسبت به این تصمیم معترض شد و خواست تا با توجه به حضور تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پس از دربی تبریز، ترتیبی اتخاذ شود که این تیم در حضور هواداران پرشور خود و در استادیوم یادگار امام تبریز به میزبانی گسترش فولاد برود.
پس از بررسی این اعتراض، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دربی فوتبال تبریز در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران برگزار می‌شود.
باشگاه تراکتورسازی ضمن تقدیر و تشکر از این تصمیم فدراسیون، امیدوار است که این تیم بتواند با کسب روحیه‌ای مناسب، نماینده‌ی شایسته‌ای در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برای فوتبال کشورمان باشد.
همچنین از این رو از هواداران پرشور خود دعوت می‌کند روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه، تیم محبوبشان را با روحیه بیشتری برای دیدار مقابل الاهلی عربستان بدرقه کنند.
دیدار دربی تبریز بین تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد از هفته بیست سوم لیگ برتر چهارشنبه 18 بهمن جاری از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
تیم تراکتورسازی با 25 امتیاز در رده دهم و تیم گسترش فولاد با 30 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا